Thursday, September 27, 2007

Moony no.2

Change of plan, I'm not going to TO because ticket price flew up again. Whoever says to wait till last day for the price to drop should slaughter thyself.

Besides price another powerful factor stems from repeated self-questioning of how much the trip is worth.

同事说,这个人疯掉了,肯定是回去看男人!要不就是暗恋对象!

我是很想回去看呀,但一想到对方并不这么想就打折扣了。这个是实话。见到了很开心很开心,500块我一定走,1000块我还是不愿意那么自作多情的。何必,下次好了。

哦,还是现实利己的不得了,应该说受伤后有自我保护意识了,不过烟还是很难戒掉的。下次大概在11月左右,要去最起码待满3天。

还有,谁说重色轻友来着,我满脑子都是跟朋友会面的快乐场景!

啊,这样一来经济反而周转过来了,到了11月估计能消除赤字。

No comments: